1. §
    1. Centrum jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach:
      • poniedziałek od 07.30 do 16.00,
      • wtorek - czwartek od 7.30 do 15.30,
      • piątek od 7.30 do 15.00.
    2. Dni i godziny pracy Centrum podawane są do wiadomości interesantów w trybie przyjętym dla ogłoszeń oraz zarządzeń Dyrektora.
  2. §
    1. Ogłoszenia oraz zarządzenia Dyrektora podawane są do publicznej wiadomości poprzez wywieszanie ich na tablicach ogłoszeń w Centrum oraz publikowanie na stronie internetowej Centrum.
  3. §
    1. Oświadczenia woli w imieniu Centrum składa Dyrektor w granicach upoważnienia udzielonego przez Zarząd Powiatu Polickiego.
  4. §
    1. Centrum wykonuje zadania w oparciu o program działania i plan pracy ustalony przez Dyrektora Centrum.
    2. Dyrektor Centrum nadzoruje realizację planu, o którym mowa w ust.1.
  5. §
    1. Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Centrum określają:
      1. instrukcja obiegu dokumentów,
      2. jednolity rzeczowy wykaz akt.
      3. Zasady i tryb udostępniania przez Centrum informacji o sprawach publicznych określają przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.).
  6. §
    1. Pisma wychodzące z Centrum są zastrzeżone do podpisu Dyrektora Centrum,
    2. z wyłączeniem zaświadczeń, o których mowa w ust. 2.
    3. Pracownik Centrum może wydawać, na wniosek zainteresowanego, zaświadczenie w zakresie ustalonym przez Dyrektora Centrum.
    4. Zaświadczenie, o którym mowa w ust. 2, niezwłocznie po jego wydaniu, podlega rejestracji w ewidencji wydanych zaświadczeń.
  7. §
    1. Dokumenty o charakterze księgowym potwierdzające dokonane przez Centrum wydatki wymagają podpisu głównego księgowego Centrum, stwierdzającego prawidłowość formalną i merytoryczną dokonanego wydatku, oraz zatwierdzającego podpisu dyrektora Centrum.
    2. Przepis ust. 1 nie ma zastosowania do decyzji administracyjnych powodujących wypłatę przez Centrum świadczenia na rzecz świadczeniobiorców.
    3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, prawidłowość ustalenia płatności stwierdza pracownik merytoryczny przygotowujący decyzję, która po podpisaniu przez Dyrektora staje się dowodem księgowym.
    4. Wszelkiego rodzaju dyspozycje, które skutkują bezpośrednim wydatkiem z rachunku bankowego Centrum, wymagają dwóch podpisów:
      1. Dyrektora Centrum i głównego księgowego Centrum,
      2. Dyrektora Centrum i pracownika odpowiedzialnego za obsługę kasową Centrum, w przypadku nieobecności głównego księgowego.
    5. Dyrektor Centrum może ustalić szczegółowe zasady sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w oddzielnej instrukcji.
  8. §
    1. Kontrolę wewnętrzną w Centrum realizuje Dyrektor

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 27 lipiec 2021 09:13 Administrator
Artykuł został zmieniony. wtorek, 16 listopad 2021 13:17 Administrator